Wielkość i zasięg Twojej firmy nie jest dla Nas przeszkodą. Realizujemy projekty liczące od kilku do kilku tysięcy Użytkowników. Zawsze działamy zgodnie z ustalonymi czasami reakcji i realizacji SLA. Dzięki wieloletniej obserwacji rynku oraz na podstawie zdobytego doświadczenie wiemy jak powinna funkcjonować spójna organizacja usług informatycznych. Posiadamy zaplecze oraz niezbędne środki, aby pomóc Ci osiągnąć ten cel.

 

Zdjęcia

Kontakt

03-995 Warszawa, ul. Ligustrowa 10

hello@we-support.pl

+48 22 122 86 17

// DOŁĄCZ DO NAS

Oferty Pracy
w We'Support

Każdy kandydat aplikujący na stanowisko techniczne przed odbyciem spotkania rekrutacyjnego jest zobowiązany do udziału teście wiedzy We’Support. Sugerujemy wykonać test na laptopie lub komputerze stacjonarnym. Testu nie możesz zatrzymać lub przerwać. Test składa się ze 100 pytań o różnym stopniu punktacji oraz trudności. Wynik egzaminu NIE DECYDUJE o zatrudnieniu.

Poniżej znajdziesz informacje na temat aktualnie prowadzonych rekrutacji.

Accordion Title
Account Manager - zdalnie
Szukamy osób na stanowisko przedstawiciel handlowy / account manager.

Zakres obowiązków:

  • Pozyskiwanie nowych Klientów.
  • Zdalne spotkania z Klientami i analiza ich potrzeb.
  • Przekazywanie do zespołu informacji o potrzebach Klientów.
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
  • Odpowiadanie na reklamacje i uwagi Klientów.
  • Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami.
  • Udział w wewnętrznych spotkaniach zdalnych.

Szukamy osoby, która:

  • Będzie dostępna 2h w miesiącu – udział w spotkaniach zdalnych i w szkoleniach.
  • Potrafi słuchać i rozmawiać z ludźmi.
  • Jest samodzielna.
  • Jest kreatywna.
  • Jest ambitna.
  • Ma determinację w dążeniu do celu.
  • Posiada wykształcenie średnie lub wyższe.
  • Posiada miłą aparycję.

Korzyści dla Ciebie.

  • Otrzymujesz stałe comiesięczne wynagrodzenie od każdego pozyskanego Klienta.
  • Sam wybierasz formę umowy, którą podpiszemy.
  • Dołączysz do firmy, która jest bardzo elastyczna.
  • Pracujesz z dowolnego miejsca na ziemi.
  • Pracujesz o dowolnej porze dnia lub nocy.
  • Pracujesz tyle ile chcesz.
  • Twoje wynagrodzenie jest adekwatne do wyników.
  • Budujesz dla siebie stały pasywny dochód.
  • Naszą ofertę pracy możesz bez problemu pogodzić z inną pracą lub obowiązkami.

Doświadczenie.

Mile widziane osoby, które aktualnie pracują na stanowisku Przedstawiciela Handlowego, Account Managera, Sales lub w Obsłudze Klienta.
 

Narzędzia do pracy.

Musisz posiadać własny komputer z dostępem do internetu i telefon komórkowy. To na początek wystarczy. Jeśli okaże się, że świetnie sobie radzisz i masz doskonałe wyniki - dostaniesz od Nas nowy samochód służbowy, który sam sobie wybierzesz i który możesz wykorzystywać również do prywatnych celów.
 

Pierwsze spotkanie.

Chcemy wybrać wyłącznie najlepsze osoby, które stworzą świetny zespół. Pierwsze spotkanie, na którym chcemy Cię poznać trwa mniej więcej 30 minut i przeprowadzamy je „online”.
Graphic Designer - zdalnie

Szukamy kreatywnych osób, które pomogą Tworzyć Nam wspaniałe materiały dla Naszych Klientów. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie portfolio swoich prac na adres praca@we-support.pl.

Młodszy Administrator IT - zdalnie

brak ofert pracy

Młodszy Specjalista IT - zdalnie

brak ofert pracy

Administrator WordPress - pozycjonowanie
Szukamy osób na stanowisko Administrator WordPress

Zakres obowiązków:

  • Aktualizacja komponentów stron.
  • Aktualizacja treści.
  • Implementacja nowych stron.
  • Pozycjonowanie stron.
  • Prowadzenie kampanii Google.
  • Przygotowywanie raportów.
  • Udział spotkaniach.

Szukamy osoby, która:

  • Jest dostępna min. 3 dni w tygodniu.
  • Potrafi słuchać i rozmawiać z ludźmi.
  • Jest samodzielna.
  • Jest kreatywna.
  • Jest ambitna.
  • Ma determinację w dążeniu do celu.

    Doświadczenie.

Mile widziane osoby, które mają doświadczenie w kompleksowym pozycjonowaniu stron.
 

Narzędzia do pracy.

Praca na własnym sprzęcie lub na sprzęcie firmowym (do wyboru).
 

Pierwsze spotkanie.

Chcemy wybrać wyłącznie najlepsze osoby, które stworzą świetny zespół. Pierwsze spotkanie, na którym chcemy Cię poznać trwa mniej więcej 30 minut i przeprowadzamy je „online”.
 
Aby aplikować użyj formularza na dole strony.
Accordion Title
Specjalista Helpdesk IT (Warszawa - pełen etat)
Szukamy osób na stanowisko Specjalista ds. IT.

Zakres obowiązków:

  • Rejestrowanie zgłoszeń.
  • Analiza i kategoryzacja zgłoszeń.
  • Rozwiązywanie zgłoszeń na miejscu oraz zdalnie.
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
  • Przygotowywanie instrukcji i dokumentacji.
  • Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami.
  • Udział w wewnętrznych spotkaniach zdalnych.

Szukamy osoby, która:

  • Jest dostępna 5 dni w tygodniu.
  • Potrafi słuchać i rozmawiać z ludźmi.
  • Jest samodzielna.
  • Jest kreatywna.
  • Jest ambitna.
  • Ma determinację w dążeniu do celu.
  • Posiada wykształcenie średnie lub wyższe.
  • Posiada miłą aparycję.

    Doświadczenie.

Mile widziane osoby, które posiadają doświadczenie w obsłudze Klienta i rozwiązywaniu problemów w ramach zespołu Helpdesk / Servicedesk IT.
 

Narzędzia do pracy.

Laptop i telefon komórkowy typu smartphone.
 

Pierwsze spotkanie.

Chcemy wybrać wyłącznie najlepsze osoby, które stworzą świetny zespół. Pierwsze spotkanie, na którym chcemy Cię poznać trwa mniej więcej 30 minut i przeprowadzamy je „online”.
 
Aby aplikować użyj formularza na dole strony.
Specjalista Helpdesk IT (Łódź)

rekrutacja zakończona

Specjalista Helpdesk IT (Toruń - pełen etat)
Szukamy osób na stanowisko Specjalista ds. IT.

Zakres obowiązków:

  • Rejestrowanie zgłoszeń.
  • Analiza i kategoryzacja zgłoszeń.
  • Rozwiązywanie zgłoszeń na miejscu oraz zdalnie.
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
  • Przygotowywanie instrukcji i dokumentacji.
  • Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami.
  • Udział w wewnętrznych spotkaniach zdalnych.

Szukamy osoby, która:

  • Jest dostępna 5 dni w tygodniu.
  • Potrafi słuchać i rozmawiać z ludźmi.
  • Jest samodzielna.
  • Jest kreatywna.
  • Jest ambitna.
  • Ma determinację w dążeniu do celu.
  • Posiada wykształcenie średnie lub wyższe.
  • Posiada miłą aparycję.

    Doświadczenie.

Mile widziane osoby, które posiadają doświadczenie w obsłudze Klienta i rozwiązywaniu problemów w ramach zespołu Helpdesk / Servicedesk IT.
 

Narzędzia do pracy.

Laptop i telefon komórkowy typu smartphone.
 

Pierwsze spotkanie.

Chcemy wybrać wyłącznie najlepsze osoby, które stworzą świetny zespół. Pierwsze spotkanie, na którym chcemy Cię poznać trwa mniej więcej 30 minut i przeprowadzamy je „online”.
 
Aby aplikować użyj formularza na dole strony.
Specjalista Helpdesk IT (Toruń dodatkowa)
Szukamy osób na stanowisko Specjalista ds. IT.

Zakres obowiązków:

  • Rejestrowanie zgłoszeń.
  • Analiza i kategoryzacja zgłoszeń.
  • Rozwiązywanie zgłoszeń na miejscu oraz zdalnie.
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
  • Przygotowywanie instrukcji i dokumentacji.
  • Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami.
  • Udział w wewnętrznych spotkaniach zdalnych.

Szukamy osoby, która:

  • Jest dostępna 15 godzin w miesiącu.
  • Potrafi słuchać i rozmawiać z ludźmi.
  • Jest samodzielna.
  • Jest kreatywna.
  • Jest ambitna.
  • Ma determinację w dążeniu do celu.
  • Posiada wykształcenie średnie lub wyższe.
  • Posiada miłą aparycję.

    Doświadczenie.

Mile widziane osoby, które posiadają doświadczenie w obsłudze Klienta i rozwiązywaniu problemów w ramach zespołu Helpdesk / Servicedesk IT.
 

Narzędzia do pracy.

Laptop i telefon komórkowy typu smartphone.
 

Pierwsze spotkanie.

Chcemy wybrać wyłącznie najlepsze osoby, które stworzą świetny zespół. Pierwsze spotkanie, na którym chcemy Cię poznać trwa mniej więcej 30 minut i przeprowadzamy je „online”.
 
Aby aplikować użyj formularza na dole strony.
Specjalista Helpdesk IT (Szczecin)

rekrutacja zakończona

Specjalista Helpdesk IT (Bydgoszcz)

rekrutacja zakończona

    Wyślij CV

    Pola wymagane są oznaczone *